Wat vind je van de oorlog die Amerika aan het voorbereiden is tegen Irak? Ben je voor of ben je tegen? Welk standpunt zou Nederland moeten innemen? Vertel wat je er van vind!
mzzl.,
Crashit
jojo schreef:Ik blijf dit een lastig onderwerp vinden. Als ik oorlog hoor denk ik meteen: nee!!
Zeker nu omdat er zoveel verdeeldheid is onder de landen. De ene is tegen de ander voor.
Maar aan de andere kant: Hoe lang is dit nou al gaande? Hoeveel tijd heeft de regering hier al wel niet aan besteed? Hadden ze die niet aan andere belangrijke zaken kunnen besteden?
Volgens mij gaat die oorlog toch wel komen en is het nu alleen maar uitstel van executie. Dus laat maar komen en laat het gauw afgelopen zijn.
Ik vind het lastig argumenten uit de Bijbel te halen. Ik denk (zonder te weten hoe of wat) dat de Bijbel tegen elke vorm van geweld is, dus zeker oorlog!
Soldier For Him schreef:Ik ben 100% tegen de orlog in Irak omdat: A) het helemaal niet te doen is om de "dictatuur" te verdrijven want ruim 30% van de landen in de wereld is een dictatuur en daar wordt niks tegen gedaan. B) Omdat er al helemaal geen massa vernietingswapens liggen. De VN heeft elke vierkante cm. doorzocht en ze hebben niks gevonden. Met de VS net zo. De reden waarom Irak is bezet is: Olie.... Gewoon om economische redenen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten