• Advertisement

politiek

Christen Unie, SGP of CDA? Bedrijf hier christelijke politiek!

politiek

Berichtdoor Marc Knoop op 14 jan 2006 13:00

Na wat D66 nu weer uithaalde, het gedraai en onduidelijkheid etc. kun je je afvragen of ze wat hebben geleerd van 2002.
Verder acht ik de Christenunie de enige partij naast SGP die zich baseert op de christelijke waarden en normen en dit ook duidelijk aangeeft in haar programma. Ze komen eerlijk over en zijn het ook. Daarom is mijn keuze snel gemaakt. :D
Marc Knoop
Gebruiker

Advertisement

Voor mij ook... ;)

Berichtdoor Crashit op 14 jan 2006 13:54

Maar die D66... DIE PARTIJ ZUIGT!! Ff een klein voorbeeldje dat ik op het web tegenkwam:

Ja. Nee. Doen we niet. Principes. Ruggengraat als geen ander. Nee. Nee echt niet. Ja, toch wel. Of nee. Jawel. Excuses! Sorry meneer de voorzitter! Echt wel. Draaikont . Windvaan. Zetelklever. Hypocriet. Ja, we gaan echt niet. Nee, we gaan wel, later. Geen crisis nu. Later. Straks, Nooit, zeker niet. Dit keer echt. Sorry, voorbarig. Excuses, bedoelde ik niet zo. Wij nemen tenminste verantwoordelijkheid. Voor een biertje en een tientje doen we mee. Marco Bakker. Bert Bakker. Inhoud. Landsbelang. Karakter, karakter, karakter. Ja. Nee. Geenstijl. Bussen, lunchpakket, voorjaarscongres. Hoax. Stijlloos Pasen. Kabinet laten vallen.Kabinet opblazen. Toch maar niet. Oh wel. Principes. Opblazen. Crisis. Voorbarig>. Geen genadebrood. Dan maar crisis. We zijn om. Samen besluiten. Nee. Ja. Ja o.k. Nee echt niet, zo zijn we niet. Ja, daar staan we voor.Staan we achter. Stonden we achter. Gaan we nooit achter staan. Glibberig. Rechtlijnig. Omkoopbaar. Kortom, D66 beraadt zich op de kwestie Afghanistan.
Crashit
Gebruiker

Keer terug naar Politiek