• Advertisement

het veiligheidshek van Israël

Christen Unie, SGP of CDA? Bedrijf hier christelijke politiek!

Re: Is nodig.

Berichtdoor Marc Knoop op 21 feb 2006 08:20

Crashit schreef:
Marc Knoop schreef:
Crashit schreef:
Marc Knoop schreef:Nu de terroristen de verkiezingen hebben gewonnen komen er geen Palestijnen Ísraël meer in het het hek blijft dicht. Puur uit bescherming vd burgers. Israël en de VS draaien ook de geldkraan en wellich Israël ook het stroom dicht. Iran en Syrië zullen dan voor financiële hulp zorgen. Want Hamas wil geen concessies doen.

Dat hebben Iran en Syrië anders nooit gedaan... Dus waarom nu wel?

Hamas is altijd gefinancierd geweest door Iran en Syrïe. Dat was een doorn in het oog van het Westen.

Jah, Hamas. Ik heb het over de Palestijnse bevolking... :D

Hamas had ook daardoor geld om onderwijs te verzorgen in de Gazastrook en veel goodwill te kweken. Maar de Palestijnen hebben er nu bewust voor gekozen, voor geweld, uitzonderingen daargelaten. Dat vind ik jammer. Waarom zouden Joden en Palestijen niet samen kunnen leven? Kijk naar de negers in Zuid Afrika van tegenwoordig en de donkere mensen in de VS. Die 50 jaar geleden amper rechten heeft. Mandela en ds. Martin Luther King hebben dankzij God veel kunnen veranderen door liefde. Ik geloof dat God ook die bedoeling heeft in Israël tussen de beide volken. Alleen kost het soms zoveel tijd helaas.
Marc Knoop
Gebruiker

Advertisement

Vorige

Keer terug naar Politiek